- Home
- Online marketing
Online Marketing pro hotely a penziony
STARÁME SE, ABY VAŠE UBYTOVÁNÍ BYLO NA INTERNETU VIDĚT A HOSTÉ REZERVOVALI POBYT PŘÍMO
U VÁS
ZÁKLADNÍ KAMENY MARKETINGU UBYTOVÁNÍ
Základem prezentace ubytovacího zařízení na internetu je kvalitní web, který je vizitkou podniku.
Kvalitní fotografie a nejlépe i ukázkové video na webu dokáží potencionálním hostům vytvořit nejlepší představu o daném ubytování. Podrobné informace o vybavení, ale také i o okolí a možnostech výletů, kulturních akcí apod. mohou nalákat hosty, kteří ještě nejsou rozhodnutí, kam se vydat.
Web musí být samozřejmě uspořádán tak, aby byl uživatelsky přívětivý a návštěvník se na webu snadno orientoval. Samozřejmostí v dnešní době je responzivní web, který se dobře zobrazuje jak na počítačích, tak i tabletech a mobilech.
Rezervační formulář, umístěný na webu, návštěvníkům ukáže aktuálně volné pokoje v zadaném termínu s konkrétními cenami. Hosté si takto rezervují pobyt a rezervace se Vám okamžitě propíše do recepčního systému. Pokud nabízíte pokoje i na portálech jako je booking.com, recepční systém oboustranně komunikuje s těmito portály, rezervovaný pokoj se zde okamžitě zablokuje a naopak, pokud někdo rezervuje na portálu, rezervace se automaticky propíše do rezervačního systému.
Tento rezervační a recepční systém Vám usnadní práci s rezervacemi a můžete se věnovat více svým hostům.
Na tomto základě můžeme stavět internetovou propagaci, aby Vaše ubytování bylo na internetu více vidět, bylo lépe vyhledatelné a hosté rezervovali pobyty přímo u Vás.
Díky reklamě se budete ve vyhledávání na internetu zobrazovat na předních pozicích. Navrhneme reklamní kampaň tak, aby se Vaše ubytování zobrazovalo na relevantní vyhledávací dotazy a tím se zvýšil počet rezervací na webu.
Reklamní kampaň nepřetržitě vyhodnocujeme a upravujeme tak, aby vložené peníze přinesly vyšší tržby. To je velká výhoda online marketingu, dá se velmi přesně měřit různými metrikami a tak máte neustále přehled o návratnosti investice.
Ubytování musí být také vyhledatelné na Google maps a Mapy.cz. Založit si profil ubytování na Facebooku či Instagramu také není na škodu, zde můžete bavit své obecenstvo zajímavými příspěvky a nalákat tak nové hosty. I zde se dá také umístit placená reklama, která se dá cílit přímo na konkrétní cílovou skupinu.
Bannerová reklama už pak jen prohlubuje povědomí o Vaší značce a Vašem ubytování.
Rádi pomůžeme s jakoukoliv částí tohoto komplexního procesu zvaného online marketing.
ONLINE MARKETING A OBLASTI, KDE VÁM RÁDI POMŮŽEME
PPC reklama
Aby se lidé vůbec dozvěděli o Vašem ubytování na internetu, je potřeba zajistit propagaci. Nejefektivnější a nejlépe měřitelná reklama na internetu se nazývá PPC (pay-per-clik, platba za klik na reklamu).
PPC reklamu nabízí Seznam.cz a Google, kde se Vámi sponzorovaný odkaz zobrazí ve výsledcích vyhledávání na konkrétní vyhledávací dotaz. A také v obsahové síti (články apod.) se související tématikou ubytování.
My Vám zajistíme
- založení účtu pro tvorbu reklamy
- vytvoření reklamních kampaní a konkrétních reklam
- cenotvorbu a efektivnost reklam
- zpětnou vazbu a průběžnou úpravu reklam a cen pro jejich nejlepší efektivnost
Remarketing
Je pokročilejší způsob reklamy na internetu. Tímto způsobem reklamy můžeme oslovit uživatele internetu, kteří již navštívili Váš web, a tím se jím připomenout.
Je zde možnost různých nastavení reklamy, např. oslovit lidi, kteří přišli na Váš web, otevřeli si rezervační formulář, ale rezervaci nedokončili. Touto reklamou můžeme nabídnout této cílové skupině např. určitou slevu nebo výhodu.
Můžeme se také třeba připomenout lidem, kteří web jen navštívili, nebo po určitém čase i hostům, kteří u Vás byli ubytovaní.
My Vám zajistíme
- nastavení webu pro sběr údajů důležitých pro remarketing
- správu a rozdělení publik pro jednotlivé remarketingové kampaně
- vytvoření a nastavení remarketingové kampaně
- zpětnou vazbu a průběžnou úpravu reklam a cen pro jejich nejlepší efektivnost
Emailing
Nejlepší způsob, jak oslovit klienty. Budování databáze emailů svých hostů, i těch potencionálních, patří k dlouhodobější strategii. Je to ale dobrý způsob, jak potvrdit rezervaci, připomenout se hostům několik dní před příjezdem s potřebnými informacemi, poděkovat jim za pobyt odstupem času po odjezdu, připomenout se hostům půl roku/rok po návštěvě, nabídnout slevu, speciální nabídku, akci, …
My Vám zajistíme
- Nastavení formuláře pro sběr emailů
- Program pro rozesílání hromadných emailů
- Vytvoření emailů
- Automatizaci některých druhů emailů
- Propojení nabídky v emailech s webem a rezervačním formulářem
- Reporting účinnosti kampaní
Adresáře firem Seznam.cz a Google, TripAdvisor
Mít založený profil ubytování v těchto adresářích je vyloženě nutnost.
Lidé Vás tak mohou snáze na internetu vyhledat, Vaše ubytování je zobrazené na mapy.cz a google maps, lidé zde mohou přidávat komentáře a hodnocení. Pro zahraniční klientelu je zvláště směrodatné hodnocení na TripAdvisor. O komentáře a hodnocení se musíme také starat, na negativní recenze odpovídat bez emocí, na pozitivní reagovat, ale osobně, ne jednotnou formulí.
My Vám zajistíme
- založení profilů
- nastavení a propojení s webem
- správu komentářů a hodnocení
Display reklama
Je bannerová reklama. Obrázek, který může být doplněn textem či animací a odkazuje na Váš web nebo konkrétní část webu. Tato reklama může být zahrnuta v kampaních Seznam.cz a Google, nebo může být umístěna a placena na konkrétním webu.
My Vám zajistíme
- grafickou tvorbu bannerové reklamy
- tvorbu bannerových kampaní v Seznam.cz a Google
- umístění bannerů na konkrétních webech dle požadavků
- zpětnou vazbu a průběžnou úpravu reklam a cen pro jejich nejlepší efektivnost
Nejoblíbenější sociální síť v ČR. Samozřejmě se můžeme věnovat propagaci i na dalších sociálních sítích – Instagram, Twitter, Google+,… Ale primárně je dobré se v ČR zaměřit právě na Facebook.
Základem je vytvoření profilu Vašeho ubytování se základními informacemi – poloha, otevírací doba, služby, odkaz na web, možnost přímé rezervace,…
Dále se staráme, aby byl profil „živý“. Stačí jeden až dva příspěvky týdně, ve vhodnou denní dobu, kdy osloví nejvíce lidí. Přispíváme fotkami, aktualitami, akcemi atd. Profil slouží spíše k pobavení a komunikaci, rozšiřování povědomí o Vašem ubytování.
Také ale nabízí placenou reklamu a placené příspěvky, kde můžeme cílit na konkrétní publikum (věk, oblast, zájmy,…), můžeme nabízet slevy, speciální akce, slevové kódy, odměnu za sdílení,…
My Vám zajístíme
- založení profilu
- správu příspěvků
- tvorbu a nastavení placených příspěvků a reklamy
Analýza
Online marketing má tu výhodu, že oproti klasickému marketingu je velmi dobře měřitelný. Nejucelenější nástroj pro měření výkonu webu a reklam je Google Analytics a samozřejmě také administrace Google adwords a Sklik.
Propojením všech rozhraní s webem nám dává možnost detailní pohledu, jak jsou reklamy výkonné a přínosné, a nadále je podle toho upravovat.
Můžeme tak sledovat základní ukazatele: Návratnost investic (ROI), Podíl nákladů na obratu (PNO), Cena za akvizici (CPA), Konverzní poměr (CRT), Míra prokliku (CTR) a mnoho dalších.
Podrobnou analýzou tak můžeme zjistit, která reklama přináší největší užitek, upravovat tak reklamy a cenu, aby efektivnost byla co největší.
Z analýzy můžeme také zjistit chování návštěvníků na webu a podle toho web upravovat k lepší uživatelské přívětivosti.
My Vám zajistíme:
- Založení a nastavení účtu Google Analytics
- Propojení s webem a Google adwords
- Nastavení parametrů
- Pravidelné reporty a doporučení