);

Online Marketing pro hotely a penziony

STARÁME SE, ABY VAŠE UBYTOVÁNÍ BYLO NA INTERNETU VIDĚT A HOSTÉ REZERVOVALI POBYT PŘÍMO
U VÁS

ZÁKLADNÍ KAMENY MARKETINGU UBYTOVÁNÍ

ONLINE MARKETING A OBLASTI, KDE VÁM RÁDI POMŮŽEME

PPC reklama

Aby se lidé vůbec dozvěděli o Vašem ubytování na internetu, je potřeba zajistit propagaci. Nejefektivnější a nejlépe měřitelná reklama na internetu se nazývá PPC (pay-per-clik, platba za klik na reklamu).

PPC reklamu nabízí Seznam.cz a Google, kde se Vámi sponzorovaný odkaz zobrazí ve výsledcích vyhledávání na konkrétní vyhledávací dotaz. A také v obsahové síti (články apod.) se související tématikou ubytování.

My Vám zajistíme

  • založení účtu pro tvorbu reklamy
  • vytvoření reklamních kampaní a konkrétních reklam
  • cenotvorbu a efektivnost reklam
  • zpětnou vazbu a průběžnou úpravu reklam a cen pro jejich nejlepší efektivnost

Remarketing

Je pokročilejší způsob reklamy na internetu. Tímto způsobem reklamy můžeme oslovit uživatele internetu, kteří již navštívili Váš web, a tím se jím připomenout.

Je zde možnost různých nastavení reklamy, např. oslovit lidi, kteří přišli na Váš web, otevřeli si rezervační formulář, ale rezervaci nedokončili. Touto reklamou můžeme nabídnout této cílové skupině např. určitou slevu nebo výhodu.

Můžeme se také třeba připomenout lidem, kteří web jen navštívili, nebo po určitém čase i hostům, kteří u Vás byli ubytovaní.

My Vám zajistíme

  • nastavení webu pro sběr údajů důležitých pro remarketing
  • správu a rozdělení publik pro jednotlivé remarketingové kampaně
  • vytvoření a nastavení remarketingové kampaně
  • zpětnou vazbu a průběžnou úpravu reklam a cen pro jejich nejlepší efektivnost

Emailing

Nejlepší způsob, jak oslovit klienty. Budování databáze emailů svých hostů, i těch potencionálních, patří k dlouhodobější strategii. Je to ale dobrý způsob, jak potvrdit rezervaci, připomenout se hostům několik dní před příjezdem s potřebnými informacemi, poděkovat jim za pobyt odstupem času po odjezdu, připomenout se hostům půl roku/rok po návštěvě, nabídnout slevu, speciální nabídku, akci, …

My Vám zajistíme

  • Nastavení formuláře pro sběr emailů
  • Program pro rozesílání hromadných emailů
  • Vytvoření emailů
  • Automatizaci některých druhů emailů
  • Propojení nabídky v emailech s webem a rezervačním formulářem
  • Reporting účinnosti kampaní

Adresáře firem Seznam.cz a Google, TripAdvisor

Mít založený profil ubytování v těchto adresářích je vyloženě nutnost.

Lidé Vás tak mohou snáze na internetu vyhledat, Vaše ubytování je zobrazené na mapy.cz a google maps, lidé zde mohou přidávat komentáře a hodnocení. Pro zahraniční klientelu je zvláště směrodatné hodnocení na TripAdvisor. O komentáře a hodnocení se musíme také starat, na negativní recenze odpovídat bez emocí, na pozitivní reagovat, ale osobně, ne jednotnou formulí.

My Vám zajistíme

  • založení profilů
  • nastavení a propojení s webem
  • správu komentářů a hodnocení

Display reklama

Je bannerová reklama. Obrázek, který může být doplněn textem či animací a odkazuje na Váš web nebo konkrétní část webu. Tato reklama může být zahrnuta v kampaních Seznam.cz a Google, nebo může být umístěna a placena na konkrétním webu.

My Vám zajistíme

  • grafickou tvorbu bannerové reklamy
  • tvorbu bannerových kampaní v Seznam.cz a Google
  • umístění bannerů na konkrétních webech dle požadavků
  • zpětnou vazbu a průběžnou úpravu reklam a cen pro jejich nejlepší efektivnost

Facebook

Nejoblíbenější sociální síť v ČR. Samozřejmě se můžeme věnovat propagaci i na dalších sociálních sítích – Instagram, Twitter, Google+,… Ale primárně je dobré se v ČR zaměřit právě na Facebook.

Základem je vytvoření profilu Vašeho ubytování se základními informacemi – poloha, otevírací doba, služby, odkaz na web, možnost přímé rezervace,…

Dále se staráme, aby byl profil „živý“. Stačí jeden až dva příspěvky týdně, ve vhodnou denní dobu, kdy osloví nejvíce lidí. Přispíváme fotkami, aktualitami, akcemi atd. Profil slouží spíše k pobavení a komunikaci, rozšiřování povědomí o Vašem ubytování.

Také ale nabízí placenou reklamu a placené příspěvky, kde můžeme cílit na konkrétní publikum (věk, oblast, zájmy,…), můžeme nabízet slevy, speciální akce, slevové kódy, odměnu za sdílení,…

My Vám zajístíme

  • založení profilu
  • správu příspěvků
  • tvorbu a nastavení placených příspěvků a reklamy

Analýza

Online marketing má tu výhodu, že oproti klasickému marketingu je velmi dobře měřitelný. Nejucelenější nástroj pro měření výkonu webu a reklam je Google Analytics a samozřejmě také administrace Google adwords a Sklik.

Propojením všech rozhraní s webem nám dává možnost detailní pohledu, jak jsou reklamy výkonné a přínosné, a nadále je podle toho upravovat.

Můžeme tak sledovat základní ukazatele: Návratnost investic (ROI), Podíl nákladů na obratu (PNO), Cena za akvizici (CPA), Konverzní poměr (CRT), Míra prokliku (CTR) a mnoho dalších.

Podrobnou analýzou tak můžeme zjistit, která reklama přináší největší užitek, upravovat tak reklamy a cenu, aby efektivnost byla co největší.

Z analýzy můžeme také zjistit chování návštěvníků na webu a podle toho web upravovat k lepší uživatelské přívětivosti.

My Vám zajistíme:

  • Založení a nastavení účtu Google Analytics
  • Propojení s webem a Google adwords
  • Nastavení parametrů
  • Pravidelné reporty a doporučení
Propagaci vlastního ubytovacího zařízení děláme hlavně proto, aby si lidé ubytování rezervovali přímo u Vás. Proto je nezbytné mít na webu REZERVAČNÍ FORMULÁŘ, který je propojen s REZERVAČNÍM SYSTÉMEM, kde můžete jednoduše všechny rezervace spravovat, včetně plateb, cenotvorby, obsazenosti, atd.
Základem online marketingu pro ubytovací zařízení je KVALITNÍ WEB. Je to vizitka hotelu či penzionu, na základě které se host rozhoduje, zda si pobyt rezervovat právě u Vás.

Rádi Vám poskytneme více informací, sjednáme nezávaznou informační schůzku nebo hovor.

Napište nám!

Copyright © All right reserved. | Theme: Business Click by eVisionThemes